sobota 16. května 2009

Praha-Prcice 09

Pochod byl super, sly sme se sestrenkou 26 km z Olbramovic. Prijela sem a sestrenka uz mela koupenou mapicku, protoze vsichni lidi co s ni prijeli vlakem, tak sli na spatnou stranu a pred ni ve fronte byli tri lidi. Kdyz sem prijela ja tak uz byla fronta tak na hodinu.
Cestou sme skonzumovaly spoustu piva a klobas - ani jedno uz sem vecer nemohla ani cejtit.
Vecer v cili jsem se setkala se Zdencou a jejima kamaradama, sli sme do hospy na super vecu - svickovou.
A pak uz na KEKS do zamecke zahrady. Byla tam nejaka holcina, uplne ozrala, co balila kluky na hlasku:"Ahoj, ja te znam z metra".
Cesta z5 byla vrazedna, protoze Holy se opil a lezel v aute pres nas pres vsechny a hlavou na mejch nohou a jal se me kousat, takze ted mam na nohou minimalne tri velky jelita s jasnym otiskem jeho zubu a boli me vic tohle nez nohy z pochodu.Masicko z popelnice neni zrovna lakave.Lidsky had:Neco na posilnenou:Konecne je cil na dohled:

Žádné komentáře: